Każdy właściciel strony internetowej podczas jej przygotowywania zastanawia się nad rozwiązaniami, które chce wdrożyć w swojej witrynie. Jedną z kluczowych kwestii jest zaimplementowanie takich narzędzi, które pozwolą zrealizować wszelkie prawne, i nie tylko, obowiązki związane z ochroną danych osobowych. Administrator danych powinien odpowiedzieć sobie na pytanie, jakie dokumenty są potrzebne do zbudowania strony internetowej, która wzbudzi zaufanie w użytkowniku Internetu i pozwoli mu na świadome przekazanie danych osobowych podczas dokonywania zakupów, czy wyrażania zgody w celach marketingowych.
Czy wiesz, że liczba świadomych użytkowników Internetu wciąż rośnie? Coraz więcej osób skrupulatnie czyta udostępnione przez właścicieli stron internetowych polityki prywatności czy regulaminy, a także zwraca uwagę na klauzule zgód marketingowych. Pojawia się również dużo wniosków podmiotów danych w zakresie dostępu do informacji przetwarzanych przez administratorów stron www.
Dołącz do naszego webinarium, na którym podzielimy się m.in. naszym własnym doświadczeniem. RODO pod lupą to cykl praktycznych warsztatów, podczas których pokażemy Ci krok po kroku, jak realizować konkretne obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych.
Certyfikat SSL, sprawdzony hosting, czy świadomie utworzone hasła do oprogramowania strony www to tylko przykłady podstawowych zabezpieczeń witryn internetowych. W praktyce ich weryfikacja przez użytkownika strony internetowej okazuje się dość prosta. Przedstawimy Ci na konkretnym przykładzie, w jaki sposób zweryfikować zabezpieczenia odwiedzanej strony www i sprawdzić, czy dane osobowe przekazywane przez witrynę internetową są przetwarzane w sposób bezpieczny i zgodny z RODO.
Pliki cookies to zdecydowanie temat na czasie! Zagadnienie wydaje się dość problematyczne i wielowymiarowe. W naszym webinarium skupimy się na pozyskiwaniu przez właściciela strony internetowej, jak i podmioty trzecie, prawidłowej zgody na przetwarzanie danych osobowych w ramach plików cookies zainstalowanych w witrynie. Opowiemy również o właściwie zbudowanym banerze cookies i polityce prywatności.
Pozornie wydaje się, że stworzenie dokumentacji na stronę internetową jest prostym zadaniem. Nic bardziej mylnego! Opisanie zastosowanych rozwiązań i przejrzyste poinformowanie użytkowników stron internetowych o przysługujących im prawach, czy przetwarzaniu danych osobowych w celach marketingowych jest wyzwaniem, z którym mierzą się właściciele witryn internetowych. Te formalne, stricte prawne kwestie zostaną przez nas dokładnie omówione na konkretnych przykładach.
Jeżeli chcesz wziąć udział w naszym webinarium, wybierz interesującą Cię opcję szkolenia.
Zapis na webinarium polega na złożeniu zamówienia w naszym sklepie, dlatego prosimy Cię o przejście kolejnych kroków, aby zgłosić swój udział:
Twój wybór i przejście pomyślnie procesu zapisu traktujemy jako zamówienie uczestnictwa w naszym szkoleniu (w formie webinarium).
Zgłoszenia przyjmujemy do 26.01.2022 r. do godz. 17:00.
Po tym terminie na adres e-mail podany podczas zapisu dostaniesz wiadomość z linkiem do webinarium.
Możesz zdecydować się na jedną z dwóch opcji uczestnictwa:
Co zyskujesz?
Co zyskujesz?
Dostęp do materiałów szkoleniowych otrzymasz na podstawie powiadomienia, wysłanego do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych od daty webinaru.
Zgłoszenia na webinarium przyjmujemy zgodnie z Regulaminem, który dostaniesz do zaakceptowania w kolejnym kroku przed finalnym złożeniem zamówienia.
Adwokat, absolwentka prawa na Uniwersytecie Warszawskim. Doświadczenie zawodowe zdobywała w kancelarii adwokackiej oraz podmiotach gospodarczych specjalizujących się w prawie ochrony danych osobowych. Wdrażała przepisy RODO m.in. w międzynarodowych centrach usług wspólnych, branży nieruchomości, branży TSL, hotelach, fundacjach, szpitalach oraz agencjach pracy. Poza doradztwem prawnym, prowadzeniem szkoleń oraz przeprowadzaniem audytów, pełni funkcję Inspektora Ochrony Danych.
Wieloletnie doświadczenie zdobyła wdrażając przepisy RODO m.in. w branży motoryzacyjnej, hotelarskiej, budowalnej, firmach szkoleniowych, firmach zajmujących się HR, podmiotach medycznych. Przeprowadza audyty zgodności z wymogami RODO i normami ISO, m.in. ISO 27001:2017. Ponadto przeprowadza szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych oraz świadczy bieżące usługi prawne w związku z pełnionymi obowiązkami Inspektora Ochrony Danych.
Działamy na rynku od ponad 10 lat. Przeprowadzamy audyty i wdrażamy RODO, przejmujemy pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych (IOD). Wspieramy w przeprowadzeniu testów penetracyjnych oraz testów bezpieczeństwa aplikacji. Prowadzimy szkolenia (stacjonarnie, w formie webinarium lub e-learning). Przygotowujemy klientów do wdrożenia normy ISO 27001.