GIODO realizuje projekt „Postrzeganie zagadnień związanych z ochroną danych i prywatnością przez dzieci i młodzież”, którego częścią było badanie ankietowe, skierowane do dwóch grup wiekowych: dzieci w wieku 11-12 lat oraz młodzieży w wieku 15-16 lat. Celem badania było sprawdzenie podejścia obu grup do Internetu oraz aktywności internetowych, w czasie i w ramach których podawane są dane osobowe. Wyniki, w formie graficznej wraz z krótkim wyjaśnieniem, obejrzeć można pod adresem http://www.giodo.gov.pl/plik/id_p/2733/j/pl/
Dane osobowe dzieci w internecie
Podobne wpisy:
Parę dni temu swoją premierę miał drugi numer wydawanego przez nas kwartalnika Prevent Magazine. Jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji się z nim zapoznać, warto nadrobić zaległości, gdyż skupiliśmy się na bardzo ciekawej tematyce w naszym przekonaniu. Piszemy o marketingu, ale przez pryzmat bezpieczeństwa. O ile niemal każdy marketer wie jak zorganizować kampanię e-mailingową czy sms’ową, o tyle nie każdy dysponuje wiedzą jak to zrobić, by odbyło się to w sposób w pełni zgodny z obowiązującymi przepisami i dobrymi praktykami.
Poniżej przedstawiamy prezentację, która towarzyszyła prelekcji na temat współpracy w zakresie ochrony danych osobowych z agencjami e-mail marketingowymi. Wydarzenie to miało miejsce podczas pierwszej “Konferencji o e-mail marketingu” organizowanej przez naszego partnera – firmę SARE oraz agencję Bluerank.
Notka pewnie od razu każdemu skojarzy się z marketingiem i pewnie jest w tym trochę racji, nie ma co tego ukrywać. Ale piszemy o naszym “fanpejdżu” przede wszystkim dlatego, że publikujemy na nim całkiem sporo newsów dotyczących ochrony danych osobowych. Jeśli zatem chcecie być na bieżąco z tym co ciekawe i interesujące w tej dziedzinie prawa i IT, dołączcie do nas i obserwujcie nasz profil. Serdecznie zapraszamy.