Podczas ostatniej edycji Social Impact, imprezy organizowanej przez naszych przyjaciół z firmy IRCenter, Maria Lothamer miała okazję opowiedzieć o bezpieczeństwie w sieci pod kątem social mediów. Poniżej prezentujemy slajdy z tej prezentacji.
Bezpieczeństwo w sieci
Podobne wpisy:
Dzisiaj news mocno firmowy – do naszego zespołu dołączyła właśnie Kasia Ulma, która jest aplikantką adwokacką. Wcześniej pracowała w Kancelarii Usług Prawnych MJKM, specjalizując się w przede wszystkim w prawie autorskim i prawie reklamy. Odpowiadała również za przygotowywanie regulaminów konkursów i loterii, a także przygotowywanie opinii z zakresu ochrony danych osobowych. Prywatnie lubi grać na instrumentach, słuchać muzyki i zgłębiać historię średniowiecza.
Życzymy Jej sukcesów 🙂
Dzisiaj będzie krótko o przetwarzaniu danych w celach marketingowych. Stare porzekadło mówi, że „reklama dźwignią handlu” i trudno się z tym nie zgodzić, jednak należy pamiętać, że reklama musi być zgodna z prawem. Zwłaszcza chodzi mi tu o aspekt związany z możliwością wykorzystania czyichś danych osobowych w celach marketingowych.