Zapraszam serdecznie do obejrzenia wywiadu z Michałem, podczas którego opowiada o tym jak powinna wyglądać umowa powierzenia przetwarzania danych. Rozmowa została przeprowadzona w trakcie Konferencji “E-mail marketing 2010″, której organizatorem była firma SARE we współpracy z agencją Bluerank.
Umowa powierzenia przetwarzania danych
Podobne wpisy:
Dzisiaj będzie krótko o przetwarzaniu danych w celach marketingowych. Stare porzekadło mówi, że „reklama dźwignią handlu” i trudno się z tym nie zgodzić, jednak należy pamiętać, że reklama musi być zgodna z prawem. Zwłaszcza chodzi mi tu o aspekt związany z możliwością wykorzystania czyichś danych osobowych w celach marketingowych.
Podczas ostatniej edycji Social Impact, imprezy organizowanej przez naszych przyjaciół z firmy IRCenter, Maria Lothamer miała okazję opowiedzieć o bezpieczeństwie w sieci pod kątem social mediów. Poniżej prezentujemy slajdy z tej prezentacji.
Poniżej przedstawiamy prezentację, która towarzyszyła prelekcji na temat współpracy w zakresie ochrony danych osobowych z agencjami e-mail marketingowymi. Wydarzenie to miało miejsce podczas pierwszej “Konferencji o e-mail marketingu” organizowanej przez naszego partnera – firmę SARE oraz agencję Bluerank.