iSecure logo
Blog

„Wdrożenie w sieciach i centrach handlowych nowego prawa unijnego o ochronie danych osobowych” – konferencja

Kategorie

15 czerwca 2016 r. wzięliśmy udział w konferencji dedykowanej dla branży retail, której organizatorem był Retail & e-Commerce Institute. Nasza firma iSecure wraz ze spółką Tide Software, z którą mamy też przyjemność współpracować na stałe w obszarze ochrony danych, aktywnie wspierały całe przedsięwzięcie, jako partnerzy merytoryczni. Wydarzenie miało bardzo przyjemną formę, bowiem spotkaliśmy się przy śniadaniu, z pachnącą kawą i pysznymi przekąskami, w warszawskiej cukierni Batida.

Możecie sprawdzić sami, jak wyglądało całe wydarzenie, na relacji udostępnionej dzięki uprzejmości Tide Software: https://www.youtube.com/watch?v=3b0SRt3BydQ

Motywem przewodnim konferencji było omówienie kluczowych zmian, jakie wynikają z konieczności dostosowania się do już przyjętego tzw. unijnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Z doświadczenia wiemy, że branża retail spotyka się z wieloma zagadnieniami dotyczącymi przetwarzania danych i naszym celem było omówienie, jak odnaleźć się w nowych przepisach kontynuując jednocześnie znane, dotychczasowe procesy biznesowe (takie jak sprzedaż produktów – zarówno w wersji tradycyjnej, jak i on-line, realizacja programu lojalnościowego, konkursu, rozpatrywanie reklamacji i skarg). Aby ująć temat maksymalnie kompleksowo, podzieliliśmy się z Uczestnikami naszym doświadczeniem teoretycznym i praktycznym, przedstawiając założenia ustawodawcy i podpowiadając przewidywane rozwiązania. Przy wsparciu Tide Software sieci handlowe mogły zobaczyć na gotowych przykładach, jak od strony technicznej, z wykorzystaniem systemu informatycznego, można poszczególne wymogi spełnić (zwłaszcza w zakresie zarządzania zgodami klientów, realizowania prawa do bycia zapomnianym, prawa do poprawiania danych, zachowania rozliczalności operacji, etc. ).

Bardzo dziękujemy za wszystkie otrzymane pozytywne opinie i słowa uznania kierowane bezpośrednio przez Uczestników, jak i za efektywną współpracę ze strony naszych Partnerów – Retail & e-Commerce Institute i Tide Software. Cieszymy się, że zrealizowana inicjatywa spotkała się z tak pozytywnym odbiorem.

Podobne wpisy:

Jak współpracować z agencją e-mail marketingową

Jak współpracować z agencją e-mail marketingową

Poniżej przedstawiamy prezentację, która towarzyszyła prelekcji na temat współpracy w zakresie ochrony danych osobowych z agencjami e-mail marketingowymi. Wydarzenie to miało miejsce podczas pierwszej “Konferencji o e-mail marketingu” organizowanej przez naszego partnera – firmę SARE oraz agencję Bluerank.

Powiększamy zespół

Powiększamy zespół

Dzisiaj news mocno firmowy – do naszego zespołu dołączyła właśnie Kasia Ulma, która jest aplikantką adwokacką. Wcześniej pracowała w Kancelarii Usług Prawnych MJKM, specjalizując się w przede wszystkim w prawie autorskim i prawie reklamy. Odpowiadała również za przygotowywanie regulaminów konkursów i loterii, a także przygotowywanie opinii z zakresu ochrony danych osobowych. Prywatnie lubi grać na instrumentach, słuchać muzyki i zgłębiać historię średniowiecza.
Życzymy Jej sukcesów 🙂

Klauzule niedozwolone w sklepach internetowych

Klauzule niedozwolone w sklepach internetowych

Pisząc regulamin dla sklepu internetowego należy mieć na względzie kilka podstawowych zasad. Przede wszystkim należy sięgnąć po parę ustaw, tak by nasz dokument był zgodny z obowiązującym w Polsce prawem.

Zapis do newslettera
Dodanie e-maila i potwierdzenie "Zapisz się" oznacza zgodę na przetwarzanie przez iSecure Sp. z o.o. podanego adresu e-mail w celu wysyłania newslettera z materiałami edukacyjnymi, a także o usługach, wydarzeniach, czy innych działaniach dotyczących naszej Spółki