iSecure logo
Blog

„Wdrożenie w sieciach i centrach handlowych nowego prawa unijnego o ochronie danych osobowych” – konferencja

Michał Sztąberek
Kategorie

15 czerwca 2016 r. wzięliśmy udział w konferencji dedykowanej dla branży retail, której organizatorem był Retail & e-Commerce Institute. Nasza firma iSecure wraz ze spółką Tide Software, z którą mamy też przyjemność współpracować na stałe w obszarze ochrony danych, aktywnie wspierały całe przedsięwzięcie, jako partnerzy merytoryczni. Wydarzenie miało bardzo przyjemną formę, bowiem spotkaliśmy się przy śniadaniu, z pachnącą kawą i pysznymi przekąskami, w warszawskiej cukierni Batida.

Możecie sprawdzić sami, jak wyglądało całe wydarzenie, na relacji udostępnionej dzięki uprzejmości Tide Software: https://www.youtube.com/watch?v=3b0SRt3BydQ

Motywem przewodnim konferencji było omówienie kluczowych zmian, jakie wynikają z konieczności dostosowania się do już przyjętego tzw. unijnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Z doświadczenia wiemy, że branża retail spotyka się z wieloma zagadnieniami dotyczącymi przetwarzania danych i naszym celem było omówienie, jak odnaleźć się w nowych przepisach kontynuując jednocześnie znane, dotychczasowe procesy biznesowe (takie jak sprzedaż produktów – zarówno w wersji tradycyjnej, jak i on-line, realizacja programu lojalnościowego, konkursu, rozpatrywanie reklamacji i skarg). Aby ująć temat maksymalnie kompleksowo, podzieliliśmy się z Uczestnikami naszym doświadczeniem teoretycznym i praktycznym, przedstawiając założenia ustawodawcy i podpowiadając przewidywane rozwiązania. Przy wsparciu Tide Software sieci handlowe mogły zobaczyć na gotowych przykładach, jak od strony technicznej, z wykorzystaniem systemu informatycznego, można poszczególne wymogi spełnić (zwłaszcza w zakresie zarządzania zgodami klientów, realizowania prawa do bycia zapomnianym, prawa do poprawiania danych, zachowania rozliczalności operacji, etc. ).

Bardzo dziękujemy za wszystkie otrzymane pozytywne opinie i słowa uznania kierowane bezpośrednio przez Uczestników, jak i za efektywną współpracę ze strony naszych Partnerów – Retail & e-Commerce Institute i Tide Software. Cieszymy się, że zrealizowana inicjatywa spotkała się z tak pozytywnym odbiorem.

Podobne wpisy:

Bezpieczny marketing w drugim numerze Prevent Magazine
Michał Sztąberek

Bezpieczny marketing w drugim numerze Prevent Magazine

Parę dni temu swoją premierę miał drugi numer wydawanego przez nas kwartalnika Prevent Magazine. Jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji się z nim zapoznać, warto nadrobić zaległości, gdyż skupiliśmy się na bardzo ciekawej tematyce w naszym przekonaniu. Piszemy o marketingu, ale przez pryzmat bezpieczeństwa. O ile niemal każdy marketer wie jak zorganizować kampanię e-mailingową czy sms’ową, o tyle nie każdy dysponuje wiedzą jak to zrobić, by odbyło się to w sposób w pełni zgodny z obowiązującymi przepisami i dobrymi praktykami.

Global Startup Challenge i Social Impact z iSecure12
Michał Sztąberek

Global Startup Challenge i Social Impact z iSecure

Global Startup Challenge i Social Impact z iSecure

Zakłady Mechaniczne “Bumar-Łabędy” S.A. rozpoczęły współpracę z iSecure
Michał Sztąberek

Zakłady Mechaniczne “Bumar-Łabędy” S.A. rozpoczęły współpracę z iSecure

Z przyjemnością informujemy, że właśnie sfinalizowaliśmy umowę na wykonanie planu działań w sytuacjach szczególnych zagrożeń w Zakładach Mechanicznych “Bumar-Łabędy” S.A. Opracowywanie szczegółowych planów działań to kolejna, po doradztwie w zakresie ochrony danych osobowych, usługa znajdująca się w ofercie naszej firmy.