Parę dni temu swoją premierę miał drugi numer wydawanego przez nas kwartalnika Prevent Magazine. Jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji się z nim zapoznać, warto nadrobić zaległości, gdyż skupiliśmy się na bardzo ciekawej tematyce w naszym przekonaniu. Piszemy o marketingu, ale przez pryzmat bezpieczeństwa. O ile niemal każdy marketer wie jak zorganizować kampanię e-mailingową czy sms’ową, o tyle nie każdy dysponuje wiedzą jak to zrobić, by odbyło się to w sposób w pełni zgodny z obowiązującymi przepisami i dobrymi praktykami.
Bezpieczny marketing w drugim numerze Prevent Magazine


Kategorie
Podobne wpisy:


Podczas wywiadu w TVN CNBC, nowy wiceprezes Alior Banku Michał Hucał przedstawił plany związane z rozwojem banku. Przedstawione plany nie wzbudziłyby większego zainteresowania, gdyby nie plany związane z danymi klientów nazwane trzecim filarem strategii na rok 2013r. czyli nowym projektem „Big Data”. Bank planuje wykorzystanie danych klientów posiadanych w systemie w większym stopniu niż dotychczas.


Co prawda Spodek 2.0 w swej 10 odsłonie już za nami, niemniej warto zapoznać się z dwoma relacjami z tej imprezy. Pierwsza z nich dostępna jest na stronach mmsilesia.pl, druga zaś na seoparty.net. Do obejrzenia są również zdjęcia: tutaj i tutaj.