Parę dni temu swoją premierę miał drugi numer wydawanego przez nas kwartalnika Prevent Magazine. Jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji się z nim zapoznać, warto nadrobić zaległości, gdyż skupiliśmy się na bardzo ciekawej tematyce w naszym przekonaniu. Piszemy o marketingu, ale przez pryzmat bezpieczeństwa. O ile niemal każdy marketer wie jak zorganizować kampanię e-mailingową czy sms’ową, o tyle nie każdy dysponuje wiedzą jak to zrobić, by odbyło się to w sposób w pełni zgodny z obowiązującymi przepisami i dobrymi praktykami.
Bezpieczny marketing w drugim numerze Prevent Magazine
![](https://www.isecure.pl/wp-content/uploads/2020/11/Micha-Sztaberek0152-1-100x100.jpg)
![Bezpieczny marketing w drugim numerze Prevent Magazine](https://www.isecure.pl/wp-content/uploads/2012/09/alesia-kazantceva-283291_small-600x300.jpg)
Podobne wpisy:
![Księgi akcyjne](https://www.isecure.pl/wp-content/uploads/2010/02/maarten-van-den-heuvel-73123_small-600x300.jpg)
![](https://www.isecure.pl/wp-content/uploads/2020/11/Micha-Sztaberek0152-1-100x100.jpg)
Jeśli ktoś od jakiegoś już czasu zajmuje się tematyką danych osobowych, doskonale zdaje sobie sprawę jak łatwo przeoczyć jakiś zbiór danych. W niniejszej notatce chciałbym zwrócić uwagę na taki właśnie, wydawałoby się niepozorny, zbiór. Zgodnie z wymogami przepisów kodeksu spółek handlowych spółki akcyjne mają obowiązek prowadzić dla swych akcjonariuszy tzw. księgę akcyjną.
![Jak przetwarzać dane – poradnik (cz. I)](https://www.isecure.pl/wp-content/uploads/2016/08/david-werbrouck-304966_small-600x300.jpg)
![](https://www.isecure.pl/wp-content/uploads/2020/11/Micha-Sztaberek0152-1-100x100.jpg)
Dzisiejszym wpisem rozpoczynamy cykl krótkich artykułów, których celem będzie praktyczne wyjaśnienie podstaw prawnych przetwarzania danych – czyli wskazanie czytelnikom, kiedy wolno przetwarzać dane osobowe i jak się do tego zabrać.
![](https://www.isecure.pl/wp-content/uploads/2012/07/rawpixel-com-351765_small-600x300.jpg)
![](https://www.isecure.pl/wp-content/uploads/2020/11/Micha-Sztaberek0152-1-100x100.jpg)
Aby prowadzić sklep internetowy, który będzie zgodny z obowiązującym prawem, należy zwrócić uwagę na całkiem sporą ilość kruczków prawnych, z którymi niestety musi zmierzyć się każdy nowy przedsiębiorca. Ogólnie przyjętą zasadą jest precyzyjnie przygotowany przez właściciela takiego sklepu regulaminu świadczenia usług, który w wirtualnym świecie stanowi umowę jaka łączy sprzedającego z kupującym. Szczegółowe regulacje w tym zakresie można znaleźć w ustawie o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.