Parę dni temu swoją premierę miał drugi numer wydawanego przez nas kwartalnika Prevent Magazine. Jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji się z nim zapoznać, warto nadrobić zaległości, gdyż skupiliśmy się na bardzo ciekawej tematyce w naszym przekonaniu. Piszemy o marketingu, ale przez pryzmat bezpieczeństwa. O ile niemal każdy marketer wie jak zorganizować kampanię e-mailingową czy sms’ową, o tyle nie każdy dysponuje wiedzą jak to zrobić, by odbyło się to w sposób w pełni zgodny z obowiązującymi przepisami i dobrymi praktykami.
Bezpieczny marketing w drugim numerze Prevent Magazine


Podobne wpisy:


Dzisiaj news mocno firmowy – do naszego zespołu dołączyła właśnie Kasia Ulma, która jest aplikantką adwokacką. Wcześniej pracowała w Kancelarii Usług Prawnych MJKM, specjalizując się w przede wszystkim w prawie autorskim i prawie reklamy. Odpowiadała również za przygotowywanie regulaminów konkursów i loterii, a także przygotowywanie opinii z zakresu ochrony danych osobowych. Prywatnie lubi grać na instrumentach, słuchać muzyki i zgłębiać historię średniowiecza.
Życzymy Jej sukcesów 🙂


W obecnym stanie prawnym przedsiębiorca zobowiązany jest do dopełnienia szeregu obowiązków informacyjnych wynikających z wielu ustaw. W niniejszym wpisie skupię się na ustawie o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, na ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną i na ustawie o ochronie danych osobowych.


GIODO realizuje projekt „Postrzeganie zagadnień związanych z ochroną danych i prywatnością przez dzieci i młodzież”, którego częścią było badanie ankietowe, skierowane do dwóch grup wiekowych: dzieci w wieku 11-12 lat oraz młodzieży w wieku 15-16 lat. Celem badania było sprawdzenie podejścia obu grup do Internetu oraz aktywności internetowych, w czasie i w ramach których podawane są dane osobowe.