Parę dni temu swoją premierę miał drugi numer wydawanego przez nas kwartalnika Prevent Magazine. Jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji się z nim zapoznać, warto nadrobić zaległości, gdyż skupiliśmy się na bardzo ciekawej tematyce w naszym przekonaniu. Piszemy o marketingu, ale przez pryzmat bezpieczeństwa. O ile niemal każdy marketer wie jak zorganizować kampanię e-mailingową czy sms’ową, o tyle nie każdy dysponuje wiedzą jak to zrobić, by odbyło się to w sposób w pełni zgodny z obowiązującymi przepisami i dobrymi praktykami.
Bezpieczny marketing w drugim numerze Prevent Magazine


Podobne wpisy:


Tak jak pisałem ostatnio, wszystko wskazuje na to, że lada chwila nowelizacja ustawy o ochronie danych osobowych stanie się faktem. W oczekiwaniu na nią, chciałbym polecić zapoznanie się z tą wersją noweli, która została przekazana przez Sejm do Senatu – można ją pobrać tutaj.
Jednocześnie warto też sięgnąć po uchwałę Senatu, z której wynika, że zostały zgłoszone do pierwotnego tekstu pewne poprawki.


Chmura to doskonałe miejsce na przechowywanie danych, jednak nie jest to rozwiązanie dostępne dla wszystkich. Najczęściej ze względu na nieopłacalność usługi, której koszty mogą okazać się zbyt duże dla małych czy średnich przedsiębiorstw. Jedną z najczęściej stosowanych metod zabezpieczenia danych jest nadal wykonywanie kopii zapasowych na nośniki zewnętrzne, które zwolennicy chmury krytykują i uznają za nienowoczesne i niepostępowe.


GIODO realizuje projekt „Postrzeganie zagadnień związanych z ochroną danych i prywatnością przez dzieci i młodzież”, którego częścią było badanie ankietowe, skierowane do dwóch grup wiekowych: dzieci w wieku 11-12 lat oraz młodzieży w wieku 15-16 lat. Celem badania było sprawdzenie podejścia obu grup do Internetu oraz aktywności internetowych, w czasie i w ramach których podawane są dane osobowe.