iSecure logo
Blog

Profilowanie klientów – nowe plany zarobkowe Alior Banku

Profilowanie klientów – nowe plany zarobkowe Alior Banku
Kategorie

Dane miały by zostać uzupełnione o dane z portali społecznościowych, dane dotyczące zachowania klienta w Internecie, dodatkowo połączone z danymi od firm telekomunikacyjnych. Projekt ten ma na celu zaoferowanie klientowi lepszej ceny produktu, która wynikałaby z większej możliwości oszacowania kosztu ryzyka, a ostatecznie przedstawienia oferty, która byłaby w pełni dedykowana dla klienta. W taki sposób uzupełnione dane miałyby być również odsprzedawane do innych firm, np. firm ubezpieczeniowych czy nawet headhunterskich. Czy wtedy aby na pewno otrzymalibyśmy korzystniejszą ofertę? Np. w przypadku ubezpieczenia na życie, jeżeli taka baza zostanie uzupełniona o informację na temat palenia papierosów, cena zaoferowanego nam ubezpieczenia automatycznie wzrośnie. Na szczęście dane klientów będą w ten sposób przetwarzane dopiero po wyrażeniu przez nich zgody, ale niestety duży procent klientów nie jest świadomy tego na co wyraża zgodę i podpisuje wszystkie oświadczenia załączane do umów. Miejmy nadzieję, że osoby powiązane z ochroną danych przyjrzą się bliżej tym planom.

Pełny wywiad dostępny na stronie TVN CNBC: http://www.tvncnbc.pl/zmiany-w-zarzadzie-alior-banku,306356.html

Podobne wpisy:

Nowelizacja ustawy o ochronie danych osobowych już od poniedziałku

Nowelizacja ustawy o ochronie danych osobowych już od poniedziałku

Przypominamy, że już od najbliższego poniedziałku wchodzi w życie nowelizacja ustawy o ochronie danych osobowych. Przy tej okazji na łamach Gazety Prawnej pojawiła się krótka wypowiedź Michała na temat środków egzekucyjnych, którymi będzie mógł dysponować teraz GIODO. Zapraszamy serdecznie do lektury.

O regulaminach sklepów internetowych w TVN CNBC

O regulaminach sklepów internetowych w TVN CNBC

O klauzulach niedozwolonych, elementach składowych regulaminów dla sklepów internetowych oraz o tym na jakich przepisach prawa opiera się prowadzenie handlu w internecie miał ostatnio okazję opowiadać Michał Sztąberek, Prezes iSecure, w programie “Blajer mówi: Biznes” w telewizji TVN CNBC. Zapraszam serdecznie do oglądania.

Prevent Magazine – nowy magazyn online w ciągu miesiąca zebrał ponad 1500 czytelników.

Prevent Magazine – nowy magazyn online w ciągu miesiąca zebrał ponad 1500 czytelników.

Minął miesiąc od premiery Prevent Magazine – magazynu dostępnego online, w którym piszemy o bezpieczeństwie informacji i ochronie danych osobowych. Po tym czasie możemy pochwalić się dobrymi statystykami i podsumować krótko ten okres.

Zapis do newslettera
Dodanie e-maila i potwierdzenie "Zapisz się" oznacza zgodę na przetwarzanie przez iSecure Sp. z o.o. podanego adresu e-mail w celu wysyłania newslettera o usługach, wydarzeniach, czy innych działaniach dotyczących naszej Spółki