iSecure logo
Blog

Profilowanie klientów – nowe plany zarobkowe Alior Banku

Michał Sztąberek
Profilowanie klientów – nowe plany zarobkowe Alior Banku
Kategorie

Dane miały by zostać uzupełnione o dane z portali społecznościowych, dane dotyczące zachowania klienta w Internecie, dodatkowo połączone z danymi od firm telekomunikacyjnych. Projekt ten ma na celu zaoferowanie klientowi lepszej ceny produktu, która wynikałaby z większej możliwości oszacowania kosztu ryzyka, a ostatecznie przedstawienia oferty, która byłaby w pełni dedykowana dla klienta. W taki sposób uzupełnione dane miałyby być również odsprzedawane do innych firm, np. firm ubezpieczeniowych czy nawet headhunterskich. Czy wtedy aby na pewno otrzymalibyśmy korzystniejszą ofertę? Np. w przypadku ubezpieczenia na życie, jeżeli taka baza zostanie uzupełniona o informację na temat palenia papierosów, cena zaoferowanego nam ubezpieczenia automatycznie wzrośnie. Na szczęście dane klientów będą w ten sposób przetwarzane dopiero po wyrażeniu przez nich zgody, ale niestety duży procent klientów nie jest świadomy tego na co wyraża zgodę i podpisuje wszystkie oświadczenia załączane do umów. Miejmy nadzieję, że osoby powiązane z ochroną danych przyjrzą się bliżej tym planom.

Pełny wywiad dostępny na stronie TVN CNBC: http://www.tvncnbc.pl/zmiany-w-zarzadzie-alior-banku,306356.html

Podobne wpisy:

Dlaczego warto nas śledzić na FaceBook’u
Michał Sztąberek

Dlaczego warto nas śledzić na FaceBook’u

Notka pewnie od razu każdemu skojarzy się z marketingiem i pewnie jest w tym trochę racji, nie ma co tego ukrywać. Ale piszemy o naszym “fanpejdżu” przede wszystkim dlatego, że publikujemy na nim całkiem sporo newsów dotyczących ochrony danych osobowych. Jeśli zatem chcecie być na bieżąco z tym co ciekawe i interesujące w tej dziedzinie prawa i IT, dołączcie do nas i obserwujcie nasz profil. Serdecznie zapraszamy.

Global Startup Challenge i Social Impact z iSecure12
Michał Sztąberek

Global Startup Challenge i Social Impact z iSecure

Global Startup Challenge i Social Impact z iSecure

Jak współpracować z agencją e-mail marketingową
Michał Sztąberek

Jak współpracować z agencją e-mail marketingową

Poniżej przedstawiamy prezentację, która towarzyszyła prelekcji na temat współpracy w zakresie ochrony danych osobowych z agencjami e-mail marketingowymi. Wydarzenie to miało miejsce podczas pierwszej “Konferencji o e-mail marketingu” organizowanej przez naszego partnera – firmę SARE oraz agencję Bluerank.