Zgodne z prawem, czytelne, zrozumiałe i jasne dla każdego klienta – takie powinny być regulaminy sklepów internetowych. Z doświadczeń Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wynika, że konsument nie zawsze może na to liczyć i często w regulaminach e-sklepów znaleźć można postanowienia, które są sprzeczne z prawem, naruszają zasadę równości stron bądź też jawnie dążą do pokrzywdzenia kupującego.
Dokładnie przeczytaj regulamin. Nie akceptuj, jeśli nie rozumiesz
![](https://www.isecure.pl/wp-content/uploads/2020/11/Micha-Sztaberek0152-1-100x100.jpg)
![Dokładnie przeczytaj regulamin. Nie akceptuj, jeśli nie rozumiesz](https://www.isecure.pl/wp-content/uploads/2013/01/jesus-kiteque-224069_small-600x300.jpg)
Podobne wpisy:
![Bezpieczny marketing w drugim numerze Prevent Magazine](https://www.isecure.pl/wp-content/uploads/2012/09/alesia-kazantceva-283291_small-600x300.jpg)
![](https://www.isecure.pl/wp-content/uploads/2020/11/Micha-Sztaberek0152-1-100x100.jpg)
Parę dni temu swoją premierę miał drugi numer wydawanego przez nas kwartalnika Prevent Magazine. Jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji się z nim zapoznać, warto nadrobić zaległości, gdyż skupiliśmy się na bardzo ciekawej tematyce w naszym przekonaniu. Piszemy o marketingu, ale przez pryzmat bezpieczeństwa. O ile niemal każdy marketer wie jak zorganizować kampanię e-mailingową czy sms’ową, o tyle nie każdy dysponuje wiedzą jak to zrobić, by odbyło się to w sposób w pełni zgodny z obowiązującymi przepisami i dobrymi praktykami.
![Marketingowi mówimy tak, ale…](https://www.isecure.pl/wp-content/uploads/2011/01/igor-ovsyannykov-329196_small-600x300.jpg)
![](https://www.isecure.pl/wp-content/uploads/2020/11/Micha-Sztaberek0152-1-100x100.jpg)
Dzisiaj będzie krótko o przetwarzaniu danych w celach marketingowych. Stare porzekadło mówi, że „reklama dźwignią handlu” i trudno się z tym nie zgodzić, jednak należy pamiętać, że reklama musi być zgodna z prawem. Zwłaszcza chodzi mi tu o aspekt związany z możliwością wykorzystania czyichś danych osobowych w celach marketingowych.