Zgodne z prawem, czytelne, zrozumiałe i jasne dla każdego klienta – takie powinny być regulaminy sklepów internetowych. Z doświadczeń Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wynika, że konsument nie zawsze może na to liczyć i często w regulaminach e-sklepów znaleźć można postanowienia, które są sprzeczne z prawem, naruszają zasadę równości stron bądź też jawnie dążą do pokrzywdzenia kupującego.
Dokładnie przeczytaj regulamin. Nie akceptuj, jeśli nie rozumiesz
Podobne wpisy:
Już 15 maja bieżącego roku na świat przyjdzie nasze długo wyczekiwane dziecko – Prevent Magazine, a iSecure stanie się, oprócz firmy doradczej, także wydawnictwem.
Tak naprawdę ciężko jest sprawdzić czy z danej firmy wyciekły dane osobowe. Najczęściej informacje o wycieku ogłasza albo sama firma albo dowiadujemy się o tym z mediów. Jeżeli firma przykłada wagę do kwestii związanych z prywatnością to dobrą praktyką byłoby niewątpliwie poinformowanie osób, których dane wyciekły o takim fakcie, a także wskazaniu co taka osoba powinna zrobić np. zmienić hasło dostępowe, zastrzec kartę kredytową etc.
Zapraszamy do zapoznania się z wywiadem z Marią Lothamer, który został opublikowany w Dzienniku Gazecie Prawnej Ekstra w dniu 17 marca br. Z wywiadu będzie można dowiedzieć się min. na temat różnych wymogów jakie prawo stawia przedsiębiorcom prowadzącym lub chcącym zacząć prowadzić sklep internetowy.
Miłej lektury.